Seminarium

Idag är det dags att lämna kontoret och bege sig till stan för lite förkovring i momsen tråkiga värld. Men det är i alla fall gott fika och till och med afternoon tea. Synd vara att jag och L inte nyttjar onyttigheter de närmaste två veckorna. Men kaffet är i alla fall gott😆

Dagen avslutas med en inspirationsföreläsning med Therese Alshammar som jag gärna hade velat lyssna på. Dessvärre har vi lite logistikproblem och då Lejonpappan inte kan va på två ställen samtidigt (dåligt tycker jag, det hade säkert jag som kvinna lyckats med😆) så blir jag tvungen att åka hem innan den. Nu börjar det😁
Känner dock att jag kunde ha varit lite piffigare idag. Tänkte inte så långt i morgonstressen. Lite smink kanske. Och inte grövsta vinterkängorna. En har helrutig grön kostym. Det har i alla fall inte jag. Tack och lov. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0