En ängel fyller 95!

Hej Mormor!
Idag fyller du 95 år - hipp hipp hurra för min Ängel-Mormor! Jag hoppas att du har det bra, var du än är, men jag saknar dig här hos oss <3. I min barnsliga tankevärld så bor du uppe bland molnen och ser vad vi gör - om jag inte tänker så blir jag överväldigad av sorg. Du kollar säkert också så att morfar har det bra, och du ser att han tuffar på, om än i något långsammare takt nuförtiden. Och han saknar dig jättemycket! Trots att ni va som katt och hund ibland så är det svårt att tänka sig ett liv utan den andra. Men han kämpar på och vi är hos honom så mycket vi kan. Nu har jag tänt mitt mormorsljus - jag vet att även Lejonmoster har ett, hon har säkert också tänt det idag, för idag är det DIN dag, finaste Mormor !
 
<3 Kram <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0