glömska unge <3

Lejonet, som har varit lite försiktig av sig och inte gärna har cyklat eller gått någonstans ensam, har plötsligt blivit jätteframåt! Det började för några veckor sedan då han cyklade till en kompis ca en kilometer bort. Efter det har dom åkt fram och tillbaka till varandra och till lekplatser och pokestop :) Nu när jag har varit hemma och vabbat med Penntrollet så har Lejonet cyklat både till och från skolan - jättebra! MEN - det är ju det är med komihåget... "Ring mig när du kommer fram till skolan" - "japp"  Knappast
"Ring mig när du åker från skolan" - det gjorde han faktiskt
"Men var ÄR du?" (när han inte kommit efter lite väl lång tid...) - "Eh, ja just det, glömt säga att jag är hos O".
 
Jahapp - charmen med 9-åringar eller??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0