Förkyld

Har gått och dragit med en förkylning som inte riktigt bryter ut men nu verkar det vara på gång. Har ont i halsen och känner mig halvsnorig. Penntrollet är också snorig men bättre med hostan. Och Lejonet har ev lite feber på g... Jaha. Maken är på köruppträdande så vi tre får husera själva hemma i vår förkylningsvärld:) Får bli en innedag med lite hemmapyssel.

Igår var vännerna här och firade att jag fyllt år och jag fick många fina presenter; blommor, muffinsbok+formar, smaksatt kaffe och en PRALINKURS! Japp, det ni! Nu ska jag lära mig göra praliner, ska bli väldigt spännande!

Imorgon är det konferens med internekonomi, hoppas jag känner mig bättre då och att förkylningen inte blir värre. Dagen ska avslutas med middag, hoppas det blir trevligt. Men det är väl som med allt- det blir ju vad man gör det till:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0