Besök

Så har helgen rusat förbil igen, men vi har allt hunnit med en hel del! Svärföräldrarna har varit här och i lördags var vi och tittade på när E och syster hade uppträdande med sin kör och efter det var det middag dit även respektive var välkomna. Mycket trevligt. Svärföräldrarna var barnvakt:)

Idag har varit allmän fixardag; tvättat, lagat saker, städat etc. Imorgon följer killarna, alla tre, med till Dalarna men jag får vacker vara kvar här och jobba. Men jag åker upp på fredag. Kommer dock att längta ihjäl mig efter dom! Men jag ska försöka hinna med en del vettigt innan jag åker upp; bio och middag med syster, hälsa på kompis som har fått sitt andra barn etc. Och kanske shoppa lite:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0