Jobb

Snart är det dags att börja jobba. Känns sådär. Men det är väl dags antar jag. Men att ha så himla långt till jobbet känns inte alls kul. Jag ska dock jobba 80% och har plitat ner ett liten exempel på ungefärligt schema som jag tänkte föreslå för chefen. Jag menar, jag jobbar väl egentligen lite som jag vill, men lite koll kanske han vill ha. Bäst trivs jag när jag får göra precis som jag vill. Det var det bästa när vi satt i banklokalen vid Hötorget, jag kunde komma och gå lite som jag ville, ta lunch när och hur länge jag ville, utan att nån la sig i. Frihet under ansvar är bäst tycker jag och jag är ju inte en människa som missbrukar det. Jag saknar det jobbläget. Att jobba vid Hötorget var toppen, alla affärer och restauranger precis utanför dörren. Inte dumt alls:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0