Tack H!

När jag är ute och går har jag mina favoritstället där jag gärna går och spanar in i folks hus. Det är spännande att se hur det har det, hur dom har inrett osv. Många hus, särskilt dom nybyggda, är väldigt öppna och verkligen inbjuder till fönstertittande. När jag nattar Lejonet sitter jag bekvämt i hans fåtölj och spanar på dom stackars grannarna mittemot. Det är otroligt vad tydligt man ser på kvällen när det är mörkt!

Idag var jag och grabbarna på öppna förskolan i Storvreten. Jag hade tid på vårdcentralen kl 11 så H och dottern följde också med så var Lejonet kvar där med dom på öppna förskolan medan jag gick till läkaren. Det gick hur bra som helst Lejonet lekte nöjt när jag kom tillbaka. Jag är otroligt tacksam att H, som den mest självklara saken i världen, tog hand om Lejonet. Stor tack H - du är en pärla! Och att Lejonet gillar H går inte att ta miste på!

Kommentarer
Postat av: H

Då får man väl stäcka lite på sig då... :).Vi tycker om Lejonet också. Penntrollet med. De e så gulliga. Vi ses på lördag.



Kram kram

2009-10-21 @ 18:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0