Min son är en delfin!

I fredags var vi så äntligen på sydpoolen och badade, jag, Lejonet, M och E! Det var härligt (och vattnet var underbart varmt, 34 grader!) och Lejonet älskade det, han var som en delfin i vattnet! Jag kastade upp honom i luften och lät han komma under vattenytan på nervägen och han bara frustade bort vattnet och skrattade! Han åkte också rutschkana och lekte med badleksaker. Vi var också in en sväng till den stora, allmänna delen, där det finns ett litet ställe för barn men det är lite otäckt där för det är så hårt. E ramlade oturligt nog och slog huvet i det hårda golvet. Hon hämtade sig dock och båda småttingarna fick varsin reflex av en snäll badvakt:). Det var extra roligt att vara iväg och göra någonting tillsammans bara Lejonet och jag, och det märktes att även han tyckte det var roligt! Även om det går bra så är det kanske inte alltid kul att dela mammas uppmärksamhet med brorsan:)

Imorgon ska jag och Penntrollet till sjukhuset och göra ultraljud av våra hjärtan. Vi är med i en studie och vi gjorde ultraljud på Penntrollet när han låg i magen och när han precis var född och nu är det alltså dags igen, för den sista undersökningen. Och då ska dom även kolla mitt hjärta. Usch, känns lite nervöst. Inte helt bekvämt. Under tiden ska Lejonet vara hos kusinerna och busa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0