Förkylt

Vi, som inte har varit förkylda på jättelänge, har de senaste veckorna åkt på det. Det började med att jag var riktigt förkyld, se´n blev Lejonet, se´n Penntrollet, se´n halsont för E och nu jag IGEN! Snälla nån! Jag inser ju att vi verkligen har varit bortskämda med att slippa förkylningar tidigare! Det är tråkigt när man är förkyld eftersom man inte kan hitta på saker, t ex gå på öppna förskolan, hälsa på folk etc. Tur att vi i alla fall träffar H och E annars hade vi väl blivit galna! De är också lite småsnuviga så vi träffades ute och lekte och fikade, jättemysigt!

När det gäller Penntrollet så har han den senaste veckan bara ätit 1 gång per natt. Vi ger han mat nån gång mellan 20-22 och se´n äter han inte förrän ca halv 4. Och se´n vid 7-8-snåret. Det är bra jobbat tycker jag, han är ju trots allt inte ens 3 månader fyllda! Hoppas det fortsätter så och att han t o m snart sover hela nätter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0