Ultraljud

Ultraljudsundersökningen som jag och Penntrollet var på gick bra. Det är en ganska ung läkare från neo som gjorde undersökningen och jag måste erkänna att det kändes ganska fånigt att ligga helt bar på överkroppen vid mitt ultraljud... Jättelöjligt, men ändå. Jag kunde dock inte låta bli att skratta när läkaren höll i ultraljudsgrejen med ena handen och vyschade Penntrollet i vagnen med den andra:) Vi träffade också några "kändisar", bl a min kurator från grav-tiden samt en sköterska från neo. När vi efter ultraljudet skulle mäta blodtrycket på Penntrollet gick vi in på neo och genast kände jag den speciella neo-lukten - vips så drogs klockan tillbaka 2 år och 3 månader...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0