Sitt inte i soffan utan byxor Clarence!


Jag säger bara det. Stackars mannen som satt bakom oss och åt. Han hette Clarence. Han måste ha tyckt att vi var världens konstigaste människor.

Spa-deltagare:
Jag -felfri naturligtvis
Vampyren- skyr ljus, dock främst nattetid
Ormen- äter periodvis mycket för att klara sig länge


Spa-helgen var underbar! Mor, syster och jag började helgen med att kolla in Trosas affärer, många fina inredningsaffärer! Efter att vi ätit lunch begav vi oss till Stadshotellet  och fick mysiga behandlingar och njöt av ett fantastiskt afternoon tea. Det var scones, marmelader, brownies, kolapaj -allt möjligt gott! Vi myste lite till i spat och gjorde oss se´n redo för middagen, som inleddes med en drink framför brasan. Se´n följde en underbar 4-rätters middag! Syster och jag gjorde dock något som vi normalt sett inte gör, man vill ju inte vara till besvär. Vi skickade ut vår oxfilé som var typ blodig och fick en ny, något mer stekt. Mycket bra!

Men som sagt, stackars Clarence. Tryck på eject så får du ut handen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0