Förkylningar - håll er på avstånd!

Sitter i mammas och pappas lägenhet nu, killarna sover sött. Egentligen har Lejonet sovit lite väl länge nu men jag har inte hjärta att väcka honom, förkyld som han är. Det bästa brukar ju vara att sova bort sånt. Jag och Penntrollet var på bvc på fm och Lejonet var hos mormor, se´n tog mormor vår bil till golfklubben och vi stannade här. Då kan jag passa på att handla lite i centrum när snusmumrikarna vaknar. När vi var på bcv fick jag även min andra dos av fästingvaccinet. Vi har sjukt mycket fästingar hos oss. E ska upp och vaccinera sig efter jobbet om han hinner. Och om han vågar:)

Jag gör verkligen allt just nu för att inte bli förkyld, inte det lättaste med två hostande och snörvlande killar som ligger och snusar mig i örat på nätterna och som inte drar sig för att torka bort snor på mina kläder. Och vem kan motstå snorpussar från världens gulligaste killar! Anledningen till att jag absolut inte vill bli förkyld i helgen är att jag, mor och syster ska till Trosa stadshotell på spahelg! Jag fick den underbara presenten är jag fyllde år. Där ska jag bl a njuta av följande:

Aloe Verainpackning 50 minuter
En behandling som tillför mycket fukt till huden, Speciellt lämplig efter mycket solbad, då huden är torr och känslig. Behandlingen inleds med en bodyscrub, efter det blir det en härlig helkroppsinpackning med Aloe Vera gel. Under tiden som Aloe Veran verkar på kroppen ges en avkopplande hårbottenmassage, samt en uppfriskande fotmassage.

Samt afternoon tea och fyrarätters middag med vinpaket!

Hur härligt låter inte det?


Kommentarer
Postat av: R

Blir du allt för dålig kan man ju alltid ställa upp på att ta över biljetten... Synd att låta den goda maten bli förstörd...



Stora Kramar från oss på lejonberget

2009-11-05 @ 19:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0