Lejonet på drift på Ica

Igår var jag och Lejonet och handlade på Ica. Han går jättesnällt och håller mig i handen hela vägen dit men när vi kommer in i affären blir han alldeles nipprig och kutar runt. Jag stod och tittade på brödet och vips så försvann han som en vessla runt hörnet, och han är snabb vill jag lova. Jag sprang efter och bakom ett hörn stod han och lurade och började tokskratta helt hysteriskt när jag kom och tyckte att det var jättekul att mamma jagade honom inne på Ica!
När vi kom till osten stod jag och valde och när jag tittade till honom ser jag att han har tagit upp en likadan ost och står och slickar på den... Hm, undrar vem det är som uppfostrar honom?

Imorse åt jag frukost på altanen för första gången, jättehärligt!

Kommentarer
Postat av: R

Jadu vad ska man säga... Sådan mor sådan son!!! Eller hur var det nu??? Man får vara glad så länge han väntar runt hörnet och ser glad ut... Bättre med en stor gräsmatta att kunna fara rutn på vetja... Hoppas att ni har kunnat njuta av det underbara vädret idag..



Stora kramar från ett lejonberg i klar oreda...

2009-05-09 @ 18:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0