Vårvärme vid husknuten

Nu är det söndag kväll och Lejonet sover skönt i sin säng. E är på kör med syster. Hon har faktiskt lyckats lura med honom dit denna gång. Fast jag tror nog att han tycker det är lite kul också.

Idag har även jag lyckats träffa grannen mittemot. Hon har träffat alla i min släkt, mamma, syster, svägerska, svärmor etc, men inte mig. Men idag skedde det alltså och hon verkar trevlig. Viktigt med bra grannar.

Jag och Lejonet tog oss även en tur upp till Borg-berget, alltså inte samma berg som familjen Skräphög bor på. Vi fick gott fika med mumsig hallonkaka och Lejonet passade på att leka en stund ute med dom minsta kusinerna, vilket han tycker är roligt. På familjen B:s baksida var det riktigt varmt när solen låg på och man satt i lä vid husknuten, helt underbart!

Imorgon är det dags för den andra ultraljudet som jag berättade om sist. Jag ska jobba fram till lunch och se´n är det dags. Och appropå jobbet så har nu min vikarie börjat. Chefen blev väl lite nervis när jag berättade vad som hände sist och tog in en reserv illa kvickt:) Hon verkar bra, duktig och väldigt ambitiös. Vilket inte jag är just nu direkt.

Kommentarer
Postat av: lyckoskatt

hahaha

2009-05-05 @ 21:11:36
URL: http://lyckoskatt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0