Vinddrag

I fredags när jag skulle till jobbet gjorde jag en fasansfull upptäckt. Jag stod i rulltrappan på väg upp från tågperrongen på Centralen och tyckte då att det drog lite lätt kallt vid rumpan/övre delen av låret. Plötsligt blev jag ännu kallare när jag erinrade mig en händelse för några veckor sedan då det sa ritsch när jag satte mig ner. Strategin för dagen blev:

1. Inte gå framför någon.
2. Inte låta någon gå bakom mig uppför trappan till fikarummet.
3. Under inga omständigheter böja mig framåt.

Behöver jag säga att jag är trött på morgnarna när jag klär på mig?


Kommentarer
Postat av: Rana

Hahahaha, kära lilla Petmoj. Jag ser det framför mig. Ursäkta mitt flabb, det kunde varit jag. Orimligt typiskt!!!!



Kram, Rana

2009-01-11 @ 11:04:38
URL: http://www.ranashorisont.blogspot.com/
Postat av: knicke

Läste om + blir minus. Usch vad jobbigt. Vi hade ju samma sak även om det är länge sedan nu.

Hoppas att ni har det bra. Hälsa så gott!!



Ranamannen (nu med blogg)

2009-01-28 @ 17:06:54
URL: http://knickensfotoblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0