Burr kallt!

Vilken kall dag det har varit idag! Burrkallt som jag och Lejonet brukar säga. Jag och mamma plus killarna var på långpromenad och jag var tvungen att låna ett par långkallingar av mamma, höll på att frysa benen av mig! Jag tänkte på det imorse men gav upp letandet då dom gömde sig i garderoben och Lejonet stod nere och tjoade efter mig.

Igår var det första december och Lejonet fick öppna sin allra första present i julklappskalendern som han fått av lejonmormor och lejonoffa! Ögonen lyser på honom och lyckan har varit stor dessa två dagar då det varit bilar i paketen:) Han går runt med dom hela dagen lång! Att säga att han är biltokig är en underdrift:)

Penntrollet växer och blir stor, nu sitter han gärna i matstolen och tycker det är kul att äntligen få vara med på riktigt. Snart är det dags att pröva lite riktig mat också, måste bara ladda videokameran först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0