Ta fram luktsaltet-nya inlägg 2 dagar i rad:)

Som ni säkert förstår är det jag som lägger Lejonet idag:) Än så länge går det bra och jag har bara varit in en gång, och det hade jag säkert egentligen inte behövt. Han är verkligen jätteduktig!

Idag har vi varit och hälsat på på E:s jobb, det är ju dags för honom att börja jobba på måndag. Tänk att han redan har varit hemma ett år! Märkligt att bli själv hemma på dagarna (eller själv och själv, jag har ju två små barn:)), vi har ju varit hemma tillsammans så länge nu. Även fast det har varit en jobbig tid så har det ju även varit otroligt mysigt.

På eftermiddagen var vi förbi dockfamiljen på berget en sväng. Dockan och Penntrollet låg så sött på golvet i vardagsrummet och Lejonet älgade runt som vanligt och tryckte på alla knappar han kom åt. Vi får väl se hur många larm som går igång där i natt:)

Var även en sväng på vårdcentralen imorse för att kolla mitt blodtryck (never ending story), och det var faktiskt rätt ok, 130/86. Mina blodtrycksmätningar på vårdcentralen, efter graviditeten, är ju faktiskt en historia för sig. Kanske berättar jag om dom nån kväll.

På lördag ska vi på bröllop! Lejonet och Penntrollet ska vara hos mormor och morfar. Ska bli kul men jag är lite orolig för att min klänning ser ut som ett nattlinne, fastän både lejonmoster och kompis M har bedyrat att så inte är fallet. Lejonet och Penntrollet ska även sova hos mormor och morfar så det gäller att inte dricka för mycket så vin så att jag riktigt kan njuta av att få sova. Är det för tidigt att lämna bröllopsfesten typ halv åtta? Undrar om man kan får med sig lite efterrätt och tårta hem om inte det hinns med? Hm. Bröllopstårta i sängen kanske? Vilket himmelrike:)

Kommentarer
Postat av: Lejonmoster

För 33 år sen idag hände nåt fantastiskt, jag blev storasyster till Petmojen! Grattis till dig idag. Jag är så glad att vi har varandra ( och att vi har alla våra killar ), men idag fokuserar vi på DIG!Puss och kram

2009-09-22 @ 21:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0