Gräsänka

Förra veckan var jag gräsänka i nästan fyra dagar. "Åh, vad skönt för dig", sa dom flesta. "Åh, vad tomt", tyckte jag. Fast visst var det liiiite skönt också. Fast det räckte definitivt med 4 dagar. Jag var i och för sig inte hemma så mycket, när jag inte jobbade var jag på bio med mor och syster och hittade på andra saker. Det är dock nyttigt för alla inblandade att få längta lite, att inte ta varandra för givna.

I fredags efter jobbet åkte jag upp till E och Lejonet som var hos svärföräldrarna i Dalarna. Vi har nu haft en underbart skönt helg med mycket god mat, sovmorgnar och trevligt sällskap. Lejonet, som vaknade runt 6 på morgnarna, blev överlycklig när Lejonfarmor stack in huvudet och hämtade honom. Och E och jag blev minst lika glada som fick fortsätta sova:)

Tack för en underbar helg, jag är så tacksam att jag fått världens bästa svärföräldrar!

Kommentarer
Postat av: HUMLA

Ja, jag kan tänka mig hur mycket du saknade dina killar. Även om det är skönt att vara själv ibland så är det definitivt mysigare att vara tillsammans hela familjen.

2008-10-22 @ 18:14:44
URL: http://www.humladesign.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0