Första stegen!

Idag har Lejonet tagit sina första steg! Det var alldeles nyss och han stod vid E. Jag skulle ta honom och sträckte ut mina armar mot honom. Då stegade han plötsligt iväg och tog 2-3 steg innan han var i min famn! Helt otroligt!

På jobbet är det fortsatt stressigt och revisorerna har varit där hela veckan. Jag fick dock en mycket trevlig lunch med kompis M, som var inne i storstaden på kurs. Det är så skönt att komma iväg ordentligt på lunchen, annars är det lätt att man slänger i sig maten och se´n fortsätter knappa på datorn. Inte bra.

Häromdagen köpte jag ett mönster till en kjol och top som jag tänkte ha när jag ska vara tärna på nyårsbröllopet. Lejonmormor ska hjälpa mig att sy (läs: Lejonmormor ska sy och jag titta på). Nu återstår bara att köpa tyg också, silverfärgat ska det vara, enligt önskemål från bruden. Det fanns en del olika material, måste fundera och köpa snart så att vi hinner sy, sånt kan ju liksom ta lite tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0