Uppdatering

Eftersom det var så hiskeligt länge sedan som jag bloggade nu kommer här en liten uppdatering om vad som har hänt:

  • Jag har fått blodtrycksmedicin. Efter att Lejonet föddes fick jag en sort som hette Zeloken och av den fick jag hemska mardrömmar. Jag låg och grät och skrek på nätterna. När jag pratade med läkaren sa hon att jag skulle på en sort som hetta Metaprolol. Bra, tänkte jag, då slipper jag mardrömsmedicinen. Jag steppade iväg till Apoteket och när jag kom fram till disken ska dom: "Vi har tyvärr inte just den medicinen men du får den här, den är likvärdig. Den heter Zeloken." Jag gick slokörad därifrån med mardrömsmedicinen.
  • Jag och M har övningsgått 5 km inför Vårruset.
  • Jag har mardrömmar om Vårruset. Jag hade glömt alla mina kläder och tappade bort M innan start.
  • Jag har varit på gymmet för första gången sedan jag fick barn. Insåg till min förskräckelse att jag hade på mig en vit tröja som var genomskinlig. Inte sexigt.
  • Jag har fått en återbudstid hos hjärtläkaren och ska dit imorgon, torsdag. Fruktansvärt nervöst.
  • Och så ska jag göra en annan sak imorgon också, men det får ni veta om det går bra. Eller så kanske jag berättar även om det inte går bra. Vi får se.

Kommentarer
Postat av: R

Spännande med allt som händer imorgon!!! Lika bra att göra allt på en gång.. Varför sprida ut det över flera dagar. Jag håller iaf. tummarna för att det går bra med bägge sakerna och att ni sedan får en välbehövlig resa med BRA resultat...

Stora Kramar från ett blött och kyligt lejonberg

2008-05-14 @ 19:52:24
Postat av: Rana

Åh, stackars du, det låter tufft. Men du Musslan. Berätta, berätta..! :-)

KRAMAR, Rana

2008-05-15 @ 12:27:43
URL: http://www.ranashorisont.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0