Påskbrunch

Igår prövade vi ett, för oss, nytt fenomen. Påskbrunch! Vi var bjudna till M med familj och mumsade i oss både smoothies och crepes med choklad! Hur mumsigt som helst. Jag hoppas det var början till en fin påsktradition för det gör vi gärna om! Efter det tog vi en promenad i solen, jätteskönt!

På kvällen tog vi det vi det lugnt och kollade på "No country for old men", fast det var ingen höjdare tyckte jag så jag tog en tupplur mitt i filmen:) Jag ser med större entusiasm fram emot att se "Juno" idag istället, den tror jag är mer i min smak.

Ja just det, vi har även börjar försöka barnsäkra lägenheten lite smått. Det är inte det lättaste när man har så mycket saker som vi har... Var gör man med allt???

Kommentarer
Postat av: Susanne

Va duktig du är som gör egen mat till Lejonet. Han får minsann se till att visa sin mamma uppskattning för det goda som hon gör *ler*.Kram!!

2008-03-24 @ 17:27:56
URL: http://www.humladesign.com
Postat av: lejonmormor

Lejonet var faktiskt "påskkärring" också så det så med svarta morrhår. Kram L-M

2008-03-24 @ 20:02:34
Postat av: Rana

Men tyckte du inte om den??? ("No country...") Vi såg den härom veckan och jag blev störtförtjust. Vilka skådisar. Att jag blev så i gasen SKULLE ju kunna ha att göra med att jag inte har varit på bio sen "Dirty Dancing" (känns det som), men om jag gissar rätt lär väl inte du heller komma iväg så ofta? ;-)

Och du. Nån gång kanske JAG också får se lille Lejonet? Men obs obs, jag är så förstående, sååå. Den som väntar på nåt gott osv.

För övrigt:
Du har fått en utmaning hos mig! :-D

Kram, Rana

2008-03-26 @ 03:03:44
URL: http://www.ranashorisont.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0