Såld bank

Solen kan verkligen göra att det blir bloggbrist! Men det är väl bara sunt och härligt! Det senaste är i alla fall att banken där jag jobbar har sålts. Hoppsan hejsan, sa jag när jag fick reda på det, samma dag som det blev officiellt för resten av Sverige. Tack för info, kan vara bra att veta:(

Banken har köpts av några som heter Marginalen Finans och dom sysslar med att sköta redovisning, inkasso etc åt andra företag. Det fick mig ju att, minst sagt, känna att jag hänger löst... Deras HR-chef skulle dock tydligen ringa mig denna vecka, får väl höra mer då antar jag. Jag har ju funderat på att byta jobb men bara kvällen innan jag fick reda på detta så hade jag bestämt mig för att gå tillbaka till mitt gamla jobb och då händer det här. Jag kanske inte ens har nåt jobb snart, vem vet? Typiskt. Jag hoppas dock på det bästa, att jag får vara kvar och att det blir bättre att vara anställd i ett större bolag. Tiden får utvisa.


Kommentarer
Postat av: R

Japp det får vi verkligen hoppas... Men Marginalen Finans... Låter ju verkligen som ett seriöst bolag... Men kan ju givetvis vara bra ändå... Men annars får du väl fortsätta att söka av omgivningarna med ljus och lykta...



Många Kramar från ett kylslaget lejonberg

2008-06-12 @ 14:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0