Ikväll har jag dejt med Barnaby!

Idag har jag varit hos läkaren och kollat min mage, som krånglar och gör ont titt som tätt. Dom tog några prover och vi bestämde också att jag ska pröva att undvika mjölk i ca 2 veckor och sedan vräka i mig mjölk och se om det händer nåt. Men vad sjutton äter man om man inte får äta mjölk? Ska jag typ tugga salladsblad i två veckor? Fast jag vet, det finns bra alternativ så det ska säkert gå bra. Det värsta är att tjejgänget ju ska ut på turné och besöka kompis L i Malmö i helgen. Hm, då sätts man ju på prov direkt eftersom det antagligen blir mycket mat ute. Får väl hålla mig till vinet, det är det ju i alla fall inte mjölk i:)

Annars har vi även haft lite magsjuka här hemma, det var återigen jag och Lejonet. Lejonet är fortfarande inte helt återställd och spydde en gång i natt igen. Hoppas hoppas att han inte spyr i natt! Det är svårt att veta vad man ska ge dom små knattarna när dom är sjuka och äter som myggor. Usch och fy, nu får det vara slut på magsjuke-eländet.

Positivt är i alla fall att det i kväll är Morden i Midsomer, världens bästa serie!

Kommentarer
Postat av: Lejonmoster

Kära syster, ha en riktigt trevlig helg hos L. Hälsa brudarna! KRAM

2008-06-27 @ 15:36:41
Postat av: Rana

Nu räcker det med elände för er!! Kvoten är fylld. Hallå, hallå, nån verkar ha missat det. Hörde av din syrra om magsjukeeländet. :-(



EXAKT - du får hålla dig till vinet. Mycket vettigt beslut.



Peppningskram, Rana



2008-06-28 @ 21:47:17
URL: http://www.ranashorisont.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0