Matförgiftning?

Nu börjar jag så smått ta mig upp till ytan igen, usch vad dålig jag var. Om det hade fortsatt hade jag nog blivit tvungen att mantalskriva mig på toaletten.
Det hela började på väg hem från kompis M. Ärligt talat så trodde jag inte att jag skulle lyckas ta mig hem, jag blev faktiskt tvungen att stanna hos mamma och pappa en sväng. Jag ska dock bespara er övriga detaljer för dom är inte trevliga:)
Jag vet inte vad det var, men symptomen stämmer väl överens med matförgiftning. Men jag vet inte varifrån den dåliga maten skulle komma för hos M var det ingen fel på maten, det var jättegod, och dessutom mådde hon toppen.
E blev tvungen att vara hemma från jobbet igår och ta hand om Lejonet. Jag var, för att uttrycka det mild, inte riktigt kapabel att ta hand om honom. E var som vanligt fantastisk och fixade och donade och tog hand om oss båda två på bästa sätt! Du är bäst E!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Åååå lilla Lejonmamma. Krya på dig, hörde ryktesvägen hur dålig du blev. Hoppas att ditt lilla Lejon inte har blivit dålig. Kramisar från HUMLAN

2008-01-31 @ 22:48:13
Postat av: R

Skönt att höra att du är på benen igen efter en jobbig period... Sånt är aldrig kul. Väntar fortfarande vid telefonen...8-)

Sköt om er nu så hörs vi
Stora lejonkramar

2008-02-01 @ 06:41:38
Postat av: Rana

Jag tror du har fångat en riktig skatt där...
Kram, Rana

2008-02-01 @ 13:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0