Kulturella

Igår gjorde jag och Lejonet något som man ofta tänker att man ska göra men aldrig gör. Vi var på utställning på den lokala konsthallen. Utställningen hette "Att bli mamma", väldigt passande tyckte jag. Men den var sådär tycker jag, den var så märklig. Så är det ofta tycker jag när det det gäller utställningar, dom är så konstiga så man förstår sig inte på dom. Men vi var i alla fall där!

Innan det var vi hos kompis J och hennes son. Vi åt god lunch och fikade. Och tro det eller ej, hon kollar också på Days:) Hurra, en Days-kompis!

Idag har vi varit på promenad och gick även förbi Apoteket för att köpa salva till Lejonet. Han är så himla torr på kroppen och får röda fläckar. Hoppas salvan hjälper.

Efter att inte ha satt min fot på gymmet se´n början på min graviditet har jag nu anmält mig till ett pass på lördag morgon. Ojoj, vad har man gett sig in på...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vinn en header i min blogg. :)
För info om tävlingen, besök min blogg. :)

Lycka till.

2008-01-23 @ 14:35:43
URL: http://www.theonlymee.blogg.se
Postat av: J

HYSSSSS!Det var ju en hemlis hahaha. Men JA jag är skyldig. Klockan 12.50 ska bebisen sova och mamma titta på tv. Tack för en trevlig eftermiddag iallafall. Hoppas salvan blev bra. Vi hörs! kram J

2008-01-23 @ 20:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0