Oro

Helgen var lugn och vi kollade bl a på Melodifestivalen med R och H. Lite skumt att Christer Sjögren gick vidare tycker jag. Jag tycker förresten att festivalen var roligare förr när det bara var en kväll. Idag var jag till Skärholmen för att klaga på porslinet vi fick i bröllopspresent. Två av tallrikarna har vi råkat spilla rödvin på och det går inte bort. Hur konstigt är inte det. Och en skål har botten släppt i, den har helt enkelt spruckigt. Gissa om jag blev snopen och sur när jag upptäckte att affären har stängt. Inte stängt för dagen alltså, utan stängt.

Många kramar till syster. You know why.

Kommentarer
Postat av: R

Surt sa räven.... Vad gör man då?? Finns det någon annan butik i närheten?? Eller kontaktar man tillverkaren och frågar kanske? Du har ju vanan inne nu för tiden efter ditt jagande av bilförsäljare ju... Lycka till

Bamsiga LejonKramar

2008-02-12 @ 06:44:52
Postat av: R

Men finns inte den affären tvärs över vägen i Kungens Kurva. Borde väl inte spela någon roll vart man vänder sig?? Lycka till

Lejon Kramar

2008-02-13 @ 07:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0