Blöta pussar

Idag har vi faktiskt lyckats ta oss till centrum, härligt att komma ut lite! Men jag är fortfarande lite öm i magen... Och lite kaffe har jag också druckit! De senaste dagarna har jag inte vågat mig på det och det har varit jobbigt, överallt tycker jag att jag har sett människor dricka kaffe (mest på tv då eftersom jag inte satt foten utanför dörren...) och jag har varit så sugen!

Tack Rana och Humlan för uppmuntrande krya-på-dig-hälsningar!

Min son har för närvarande kommit på att det är väldigt kul att prutta med munnen vilket resulterar i många blöta tröjor, filtar, kuddar osv osv! Och blöta pussar förstås, men det är ju bara härligt! Nyss skulle han sova en stund och jag låg bredvid honom i sängen. Efter en stund la han en blöt hand på min kind och se´n somnade han:) Hur gulligt är inte det!

Kommentarer
Postat av: R

Skönt att du är på benen igen... Kan inte vara nyttigt att bara ligga och titta på Tv hela dagarna utan att komma ut... Har precis varit ute på en långpromenad i det underbara vädret... NOT!! Tänk vad det kan bli kallt när det både blåser hårt och snöar samtidigt... Men skönt var det iaf.

Lejon gillar ju inte av förståenliga skäl snö...

Kramar

2008-02-02 @ 17:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0