Lejonet

Ni som läser min blogg har säkert sett att jag hittills inte har lagt ut några kort på vårt älskade lejon, och det har jag, av olika anledningar, helt medvetet låtit bli. Men jag är så otroligt stolt över alla framsteg han gjort och vill därför dela med mig av lite kort på honom.

På grund av Lejonets, och alla andra prematurbebisars, känslighet för infektioner så ser man ofta dessa barn som svaga och lite klena. Men egentligen så är det ju precis tvärt om. Det här är de starka barnen, dom som har fått kämpa för att överleva. Visst är dom fantastiska! Och särskilt Lejonet:)

Lejonet, 5 dagar gammal, i kuvös med CPAP och så kallat fullt övervak dvs övervakning av hjärtslag, andetag och syresättning.
image9

Lejonet 8 månader
image10

Busunge!
image11

TREVLIG HELG!

Kommentarer
Postat av: Alice mamma

Sååå fin! Hoppas vi hörs och ses snart igen. Vårkram

2008-04-27 @ 22:02:02
Postat av: Rana

Men guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud, vad söt han är!! Och så himla stor! När blev han det?? *duh* Bilden jag ser framför mig, är när han ett par dagar gammal ligger i din famn och kikar upp med stans mest pillemariska blick. Men ack, han har ju blivit en stor kille. Och så himla fin att man toksmälter. Kul att få se. Kram, Rana

2008-04-27 @ 22:20:46
URL: http://www.ranashorisont.blogspot.com/
Postat av: Lejonmoster

Nu blev moster stolt!!Kan ni tänka er, det är endast JAG som är moster till honom!!!!Vi är oxå stolta över hans framsteg.Lejonkusinerna längtar tills de får leka med lejonet. Kram

2008-04-28 @ 19:18:21
Postat av: HUMLA

Gulle plutt. Vilken goding alltså, han har vuxit en del sedan jag såg honom. Han ser så glad ut, måste brås på sin mamma *ler*. Kramar från HUMLAN

2008-04-29 @ 10:00:47
URL: http://www.humladesign.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0