Fantastisk förmån

Åh, det är verkligen härligt att vara mammaledig! Igår tog jag och Lejonet en promenad i solskenet, hem till Lejonmormor. När vi kom fram sov Lejonet sött på altanen, ute i friska luften. Själv satt jag och drack en latte och läste en tidning och efter det fick jag massage av Lejonmormor. Efter lite lunch gick vi alla tre ner till centrum och shoppade lite, det gick bra eftersom det var så lite folk i affärerna då. Jag köpte diverse coola bebiskläder och även en ögonskugga till mig själv.

Att vara mammaledig är en fantastisk förmån!!!

Kommentarer
Postat av: Alice mamma

Kan bara hålla med ang mammaledigheten!
Nu har jag också hittat hit, kul att läsa om vad ni hittar på. Hörs snart! Kram

2008-04-01 @ 22:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0