Barnvagnsamatör

Vilken härlig dag vi har haft! Vi packade pick-nickkorgen och åkte till Hågelby tillsammans med Lejonmoster och kusinerna. Lejongudfadern följde också med, vilket vi tyckte var roligt. Först var vi dock upp på lejonberget och inspekterade altanbygget och sa hej till stackars sjuklingen. Krya på dig H!

Väl på Hågelby fikade vi och hade det mysigt och killarna lekte i lekparken. Jag sa också att jag letat efter myggnätet till vagnen, kan ju vara bra att ha nu när insekterna börjar vakna till liv. Lejonmoster informerade mig då om att det var infällt i suffletten. Tur att det finns nån barnvagnskunnig!

Kommentarer
Postat av: R

Ja det var en mycket trevlig utflykt så där på eftermiddagen i det UNDERBARA vädret... Men vi åkte?? Jag fick iaf gå för egen maskin så att säga!!! Hur gick det med mätningen förresten?? Glömde ju bort att fråga det...

Hoppas att ni får en underbar helg och att lejonet inte saknar sin Snögubbe allt för mycket...

Soliga Fredags sega kramar från Lejonberget..

2008-04-25 @ 18:53:21
Postat av: Petmojen

Jo, det förstås, jag GICK ju faktiskt också. Hurtigt värre. Nja, mätningen gick väl ok, men resultatet är det nog värre med. Avvaktar med att ta reda på resultatet tills jag träffar min läkare. För skrämmande annars...

2008-04-25 @ 20:21:03
Postat av: H

Ja, det känns lite bättre... Vilken liten söt unge ni har. Jag är sååå stolt att få vara gudförälder till honom och R och lejonet är s söta tillsammans när de går och inspekterar...Kram H

2008-04-25 @ 22:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0