Ska man inte sova på natten?

Oj, oj va trött jag var i natt, jag är verkligen inte gjord för att vara uppe på natten. Hur ska det gå när E börjar jobba och jag måste ta alla matpassen själv på natten...?
Idag har vi varit på banken och kollat läget för banklån eftersom ett bilköp är nästa projekt. Att behöva ta av hjulen på vagnen varje gång man ska åka nånstans är INTE ok! Under tiden var Lejonet hos Lejonmormor, där han kräktes upp hela lunchen. Det positiva var dock att han då fick sig ett mysigt bad! Synd bara att det kom en massa kräk överallt, bl a i sängen. Ett tips till Lejonmormor är att lägga nåt under Lejonet! På eftermiddagen fick jag en behandling av mamma, hon håller på med galvaniskt spa. Rätt skönt faktiskt, tack mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0