En dag på stan

Vaknade pigg som en mört men väsande som en orm i morse. Halsontet hade nästan gått över men ersatts av en heshet. Oh well, det hindrar väl en inte från att shoppa så jag begav mig till Södertälje och träffade M och hennes dotter. Handlade en hel massa kläder till Lejonet, bl a på en helt fantastisk affär som heter Hippo.

På vägen hem träffade jag E och vi kollade på frys. Vår frys är så extremt minimal och blir full så fort man har stoppat in en liten ärta. Vi var även in på Jysk där vi hittade en sacco-säck. Den tror jag kommer bli perfekt för Lejonet att ligga på mellan oss i sängen. Det formar sig ju precis efter hans kropp och samtidigt kommer han upp en bit.

Nu har vi precis köpt indisk mat, var ju tvungen att pröva det nya stället här i Tumba!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Oj din stackare, har du blivit hes. Hoppas det går över snart. Va bra att du åkte iväg på shopping ändå, då känner man sig genast friskare! Krama lilla Lejonet från mig.

2007-10-27 @ 16:24:48
URL: http://www.humladesign.com
Postat av: Kraka

Jag har också en alldeles för liten frys.

2008-10-18 @ 14:19:02
URL: http://kraka.moah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0