Stolt Lejonmamma!

Först en liten återkoppling till kära vännen R. Jag håller absolut med, bättre att ta upp simningen igen. Ses vi på torsdag då? Och försök inte slingra dig ur det nu!

Igår var det dags för ytterligare en 2-månaderskontroll, denna gång på bvc. Det gick till på samma sätt som på neo; lyssna på hjärta, klämma lite här och där etc. Och så la dom Lejonet på mage för att se om han lyfter på huvudet. Lejonet såg ut som om han tyckte doktorn var helknäpp och undrade nog varför han skulle ligga sådär. Vi tränar ju såklart på det hemma men jag tror inte han fattade varför han skulle göra det på en brits helt naken:) Men det gick bra och Lejonet skötte sig exemplariskt. Han sa inte ett pip under undersökningen och satt och skrattade och jollrade när tant doktorn pratade med honom. Då blir man stolt som en tupp!

Nu är alla inbjudningar till dopet ute, ska bli kul att se vilka som kommer!

Kommentarer
Postat av: R

Förstår inte alls vad du pratar om... Skulle en sådan som jag slingra mig... Skulle väl ALDRIG ske... iaf. inte när det gäller vissa saker och okej då, träning ingår väl kanske inte i det... Tack för lunch sällskapet igår. Och jag hoppas att bilen blev som ni hade hoppas...

Kramar

2007-12-01 @ 10:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0