Första dagen på länge

Nu är den alltså här, dagen då det är dags för E att börja jobba igen. Känns väldigt märkligt med tanke på att vi har varit tillsammans alla tre i tre månader! Synd att vi inte kan fortsätta så men jag är väldigt tacksam för att vi har varit hemma så länge ändå, det är en av fördelarna med att få ett för tidigt fött barn!

Det jobbiga är dock att jag nu måste ta alla nattpass själv och Lejonet äter fortfarande ca var 3:e timme. Om man har tur kan det gå 4... Jag är definitivt ingen nattmänniska och vid 3-snåret är jag inte riktigt på hugget om man säger så :)  Efter matningen kl 3 så tänkte Lejonet absolut inte sova själv, som vanligt, och fick då ligga på mitt bröst. Så sov vi till ca kl 6. Gissa hur bra jag sov då. Lejonet sov dock som en stock.

På förmiddagen lyckades vi i alla fall få på oss lite kläder och gick ut en sväng. När jag kom ut tyckte jag att det drog lite om benen och när jag tittade ner så såg jag att jag i virrvarret lyckats få på mig trekvartslånga byxor... Kanske inte helt lyckat när det bara var 4 grader ute. Burrrrrr!

Kommentarer
Postat av: R

Grattis till den första dagen hemma... Tur att du i virrvarret iaf. fick på dig några byxor alls... Hoppas att det har gått bättre idag när rutinerna börjar att sitta. Ses på Torsdag för ärtor och pannkakor...

2007-11-06 @ 16:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0