Hur lågt kan man sjunka i tv-träsket?

Det är fruktansvärt pinsamt, det får jag medge. Jag har fastnat i Days of our lives-serien. Men till mitt försvar måste jag säga att Lejonets matstunder ofta infaller med tv-serien. Den är egentligen bedrövligt dålig, man kan missa serien i flera veckor och ändå har det inte hänt så mycket. Idag nådde jag bottenmärket då jag gick in på days-bloggen, som är lika dålig som serien. Det verkar vara två personer som gör alla inläggen. Den dag jag börjar göra inlägg måste ni kidnappa och avprogrammera mig!

bo.jpg

Kommentarer
Postat av: R

Japp det lär vi ju utan problem kunna göra... Finns ju alltid några tomtar som behöver dammas av eller när du är klar med det så kan du ju alltid ge dig på ved högen..... Om detska bli något badande...

Kramar från stor lejonet...

2007-12-05 @ 18:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0