corona

64 dagar. Utan kontor. Utan kollegor. Så länge har jag jobbat hemifrån nu och visst blir det en vardag även i det. Vi umgås väldigt lite med folk och när vi väl gör det är det oftast ute. Ingen av oss fyra har än så länge varit förkylda men det behöver ju tydligen inte betyda nåt. Men i morgon får jag reda på om jag trots allt har haft Covid-19 eller inte. DeLaval har blivit utvalt att vara med i ett pilotprojekt där data om virusets spridning samlas in till Folkhälsomyndigheten och därför erbjuds alla anställda att ta ett blodprov. Provet kommer visa ifall man har haft viruset samt om man har en pågående infektion. Efter några timmar får man resultatet. 


Kommentarer
Postat av: Lena

Berätta resultatet sedan. En kollegas man har också blivit testad....den där 3veckor långa influensan som hela familjen låg däckad i....och glatt tänkte att det säkert var Corona....va inte det.
Han hade inte Corona och inga antikroppar heller🙃

Svar: Tror inte jag har haft det men man vet ju aldrig😃 Återkommer!
petmojen.blogg.se

2020-05-19 @ 18:39:08
Postat av: Anonym

Spännande!

2020-05-19 @ 18:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0