Slutspurt

Nu är det verkligen slutspurt som gäller på jobbet! Bara några dagar kvar till årsbokslutet, och vi passerar deadlines en efter en. Men även om jag jobbar sent så känns det onekligen super att kunna vara hemma bara fem minuter efter att jag åkt från jobbet!

Lejonet kämpar på med sin medicin, och jag är imponerad av E som lyckades så bra med det, även om han fick ta till lite hot och mutor. Mest mutor denna gång dock:) Efter avslutad behandling ska han få gå till leksaksaffären och välja nåt fint. Antagligen blir det väl nån liten tröstpresent till lillebror också kan jag tänka mig:)

Tänkte kolla in Arne Dahl på tv lite grann nu. Frågan är hur länge jag kommer att kunna hålla ögonen öppna. Har liksom haft lite problem med det på sistone:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0