Måndag

Vakande med en ögoninflammation som inte var ett dugg bättre än dagen innan. Snarare tvärtom. Och jag insåg snabbt att jag inte skulle kunna ha mina linser utan skulle bli tvungen att ha glasögon, vilket jag praktiskt taget ALDRIG har, särskilt inte ute bland folk. Dom är inte dom allra modernaste och eftersom jag är ovan så tycker jag att jag inte ser så bra plus att allting gungar. Jaja, det var dagens i-landsproblem.

Fick skjuts en bit med R i morse, som vanligt på måndagmorgnarna. Mycket skönt. Kände inte alls för att stå ute och frysa på busshållplatsen. Tänk om man hade en privatchaufför som skjutsade en till jobbet varje dag. Ok, jag inser- detta var dagens andra i-landsproblem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0