Sol!

Ibland är det verkligen inte lätt att vara mammaledig med två små barn - men andra gånger är det så enkelt! Just nu sover båda sött och jag sitter på baksidan i solen med en kopp kaffe! Hur härligt som helst, det gäller att njuta, det är ju just sådana här saker man inte har möjlighet till när man jobbar:)

Fick en lapp med namnet på läkarens arbetshypotes gällande mitt blodtryck, ett mycker märligt ord som verkar omöjligt att stava till. Här kan du gå hem och googla på, sa han. Lurar på att göra det men vet inte riktigt om jag vågar. Verkar läskigt, tycker jag, hypokondrikern:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Googla på, nu blev jag nyfiken. Passa på att njut i solen de dagar det går, då blir det jobbiga dagarna lite lättare:. Jag minns fortfarande dagarna när jag satt ute i solen och killarna sov. Bara luta sig mot väggen och inte göra nåt alls!

2010-03-10 @ 18:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0