Magsjuka

Först måste jag berätta att det gick alldeles lysande för taikonfamiljen att ta sig till öppna förskolan i måndags! Men det måste ha sett rätt komiskt ut när vi vällde ut ur bilen alla 5, plus två vagnar!

Idag var vi och hälsade på E på jobbet. På vägen dit hörde jag hur Penntrollet hostade till men eftersom jag hörde att han "pratade" se´n så tänkte jag att det var nog lugnt. När vi kommer fram ser jag att han har spytt ner hela sig... Jag torkar av det mesta så gott det går. Tanken på magsjuka slog mig såklart men jag trodde snarare att han hade satt i halsen eftersom han är lite slemmig och hostig. Men vi klev ur bilen och som tur var var E och gänget utomhus. Allt var frid och fröjd och när vi kom hem var han hungrig och åt ersättning som vanligt. Se´n hörde jag hur det kom nåt i brallan och när jag bytte på honom så fullkomligt asspydde han rakt ut... Ojoj!

Kommentarer
Postat av: Lena

Men usch, stackars liten

Tänker på ER

Massor av kramar

Lena

2010-03-03 @ 17:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0