Torekällberget

Idag har det varit en helt underbart fin dag och vi hade en riktig familjedag på Torekällberget! Vi tittade på djuren, besökte hantverksbodar och handelsbod, åt medhavd picknick, fikade och köpte glass. Killarna tyckte det var toppen och det tyckte vi också:) Jag gjorde dock en supermiss, jag glömde Penntrollets mat hemma... Men det var ok, han fick banan, kex, en pannkaka av Lejonet och bröd av snälla tanten på bageriet!

När vi kom hem gjorde vi lite nytta; E städade i förrådet och jag hängde upp en tvättlina på baksidan (vilken insats!). Bra att ha när man tvättar stora saker som typ lakan. Nu sover killarna, dom var trötta efter den händelserika dagen, och jag och maken sitter och myser på altanen med var sitt glas kallt vitt vin - mysigt! Snart väntar ett avsnitt av vår favoritserie, Ashes to ashes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0