Nattning och i-landsproblem

Ikväll är det tisdag (hela dagen faktiskt!) och mannen är på kör. Eftersom båda killarna har sovit rätt länge på dagen var jag lite fundersam på hur läggningen skulle gå, men den gick över förväntan. En kille på var arm i vår säng, lite välling och en traktorbok. Lejonet försvann rätt snabbt in i ett halvsovande tillstånd medan Penntrollet gastade lite missnöjt - "va, ska jag sova redan", typ:) Men han gav med sig och snart hade jag två sovande sötnosar bredvid mig. Nu tänkte jag faktiskt göra en kopp te och krypa ner i sängen med dn:s korsord från i lördags (pensionärsvarning?). Vika in hovarna tidigt med andra ord!

Dagen i-landsproblem är att jag har tappat min favoritkaffemugg i golvet så att den gick sönder. Det lustiga är att det egentligen inte är en kaffemugg, men jag älskar den! Det var en present vi fick när familjen Humla var här när Penntrolllet var nyfödd, ett krus eller vad man ska kalla det med chokladfondue, mmm! När vi hade mumsat i oss den smälta chokladen med alla möjliga goda frukter till så sparade jag muggen för den var så fin och det blev min favoritmugg att dricka kaffe i. Jaha, som sagt, det var dagens i-landsproblem:)

Kommentarer
Postat av: Humlamamman

Men kära du vilket problem. Nu har du sån tur att jag har fler muggar med choklad kvar, så jag kommer att skicka en till dig. Chokladen är nog gammal, men du kan ju tömma muggen, diska den och sen VOILA!!

Kram på dig!

2010-05-05 @ 19:15:15
URL: http://www.humlamamman.se
Postat av: Humlamamman

Kom på att din svåger snart ska besöka Skåneland om jag inte minns fel. Kan ju skicka muggen med honom. Kram

2010-05-07 @ 20:20:57
URL: http://www.humlamamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0