Mobilblogga

Nu kanske ni undrar varför det helt plötsligt bara rasar in små inlägg och många bilder på bloggen? Jag har upptäckt det fina med att mobilblogga:) Så smidigt! När man är hemma med två små busungar hinner man liksom inte sätta sig ner så ofta och på kvällen är jag så trött, men att göra små korta inlägg under dagen är kul och inte så svårt att hinna med! Jag vill ju göra många inlägg eftersom jag ser detta som min dagbok, något att ha kvar och kanske läsa senare.

Tiden som vi har bott här har vi haft 3 städdagar i området. Jag har varit med och städat på, få se nu, hur många blir det - 0 stycken! Jag som verkligen älskar att städa... ehum... Första gången var jag ju lite småsänkt av min graviditet, andra gången hade jag en liten nyfödd (+ett lejon såklart!) att ta hand om. På lördag är nästa städdag. Då kanske jag "äntligen" kan dra mitt strå till stacken? NEJ, DET KAN JAG INTE, FÖR DÅ ÄR JAG HÄR:

Düsseldorfer Altstadt

Düsseldorfer Altstadt

Vin och skvaller med tjejkompisarna:)
Vilken osis, hihihihihihihihihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0