Konsten att packa lätt. Går det?

Äntligen känns det som att Penntrollet har fått några slags rutiner som faktiskt funkar. I flera dagar nu har han inte vaknat förrän vid 6-snåret. Det är ju lite tidigt för min smak men en väldig skillnad från kl 5, så jag får vara nöjd:) Se´n sover han mellan 10-12 och äter lunch därefter. En liten slummer blir det även på eftermiddagen, men bara max 45 minuter, gärna 30 minuter, för att han ska sova ordentligt på natten.

Lejonet har feber stackaren. Det började igår och imorse hade han nästan 39 grader. Han har fått lite alvedon nu så nu skuttar han runt igen. Hoppas han blir bra till imorgon. Då ska vi hämta lejonmoster på jobbet halv ett och se´n ska hon göra slingor på mig. Vill ju vara lite sommarfin när vi åker till Tyskland på fredag! Jag har redan nu börjat tvätta och lägga fram det jag ska ha med mig, man vet ju hur det brukar bli i slutet av veckan... Jag vill helst slippa stressa med packningen. Inte för att jag ska ha med mig så mycket men ändå. (och av nån anledning brukar resväskan ändå alltid bli full fastän jag bestämt mig för att packa lätt:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0