Sol!

Vilket väder vi har haft idag, underbart! Var på morgonpromenad först vilket var skönt. Se´n stack vi upp till Lejonmoster där vi åt lunch, fikade och myste. Penntrollet sov två timmar efter lunch så då passade jag på att slappa lite i solen och Lejonet lekte med alla roliga leksaker som finns där. Och inte blev det nån sovstund för honom idag, det var ju så kul och mycket att göra hos Lejonmoster:)

Väl hemma igen blev det middag med kyckling och vitt vin. Såsen blev det inte så mycket kvar av för Penntrollet vecklade ut sina superlånga armar och välte såsskålen. Hm. Killarna var trötta och somnade tidigt så nu är det lugnt och skönt här:) Vi försöker städa lite eftersom svärföräldrarna kommer ner med vår bil imorgon. Men det känns som om både jag och maken dras mer och mer åt soffhållet... :)

Kommentarer
Postat av: Humlamamman

Å va mysigt det låter. Jag blir avis på dig, jag vill också hälsa på din syster yster och gärna dig också!!

2010-06-03 @ 21:29:19
URL: http://www.humlamamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0