Vaccination

Idag var det dags för vaccination av dom små. Lejonet fick sin andra svininfluensaspruta och Penntrollet sin "vanliga" vaccination. Det måste nämnas att Lejonet GICK hela vägen från mormor och morfar upp till BVC, det är en bra bit för hans små ben:) På kvällen, när E gått till kören, tog jag upp Penntrollet för att ge honom lite mat och goss, och kände då att han var som ett element! Tog tempen och mycket riktigt, han hade feber, stackaren!

Vid nattningen la vi oss alla tre i vår säng, killarna med varsin flaska välling. Jag läste helikopterboken och så sjöng vi lite. Rätt snart somnade båda två och nu är det två små ljus som sover i vår säng. Jag ser bara små mörka konturer av dom, men jag kan ändå se att dom är finast i hela världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0