Dom små grå

Oj, vad lyxigt det är med en bärbar dator! Har dock inte införskaffat en egen, även om jag är väldigt sugen. Lejonmormor har varit snäll nog att låna ut hennes sprillans nya, röda och fina dator till mig. För att jag ska kunna jobba i och för sig, men nu råkar det ju vara lördagskväll så då tycker jag man kan få använda den till lite annat:)

Ang att jag ska jobba så är det så att jag har blivit tillfrågad att hjälpa till med en grej på jobbet, nu inför revisionen och allt, och det är nåt jag kan göra hemifrån så då är det ok tycker jag. Har inte riktigt kommit igång än, fick det första materialet först idag. Får se hur det går och hur det är med disciplinen, och framförallt med dom små grå. Finns dom där än?

Imorse var vi ute och lekte i snön, och igår också. Det var egentligen meningen att vi skulle gå till kyrkans öppna förskola med tjejerna på berget men all denna snö gjorde det omöjligt att gå med tvillingvagnen. Det gick helt enkelt inte! Men då kom bergsfolket hit istället och vi lekte i snön, innan vi gick in och lekte och fikade. Lejonet hade fullt sjå att hålla koll på sina bilar så att inte E lekte för mycket med dom:) Det som är lite jobbigt med all denna snö är när man kommer in och har hälften med sig in. H låg på vårat hallgolv med skurtrasan för att torka upp det värsta - det tackar vi för!

Imorgon är det dags för ett litet besök på brandstationen för att inkassera vår vinst; en hjärt-lungräddningskurs + rundvandring - ska bli kul!

Kommentarer
Postat av: R

Inte lätt det där med dagarna när man går hemma och drar.... Hoppas att ni lärde er en massa bra saker idag så vi kan höra av oss vod behov...



Stora Kramar Från lejonberget...



PS. Vi har precis skottat oss fram till badet... DS

2010-02-06 @ 15:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0