Tagit mig vatten över huvudet?

Undrar om jag har tagit mig vatten över huvudet när jag åtog mig att jobba lite på sidan om. När man väl får tid är det ok, men just nu känner jag mig lite stressad över det. Än så länge har jag hängt med, och har fått vänta på listor som jag behöver etc, men nu flåsar revisorerna dom i nacken, vilket man ju kan förstå. Jobbet är ju dock helt införstådda med att jag bara kan jobba när jag får tid så det är ju inte det. Men man känner ju att man vill göra ett så bra jobb så snabbt som möjligt. Men det kommer alltid nåt emellan och den senaste tiden har ju varit full med magsjuka om man säger så:)

På förmiddagen var vi upp till öppna förskolan i Storvreten och det var trevligt. Lagom lite barn. Vi lekte, fikade och sjöng som vanligt. Det är kul att komma ut lite och det märks tydligt att killarna tycker det också. Nu sover dom på baksidan och jag har avnjutit lunch i solen i lugnt och ro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0