Stegräknare

Jag har lånat en stegräknare av pappa, tänkte att det kanske kunde vara roligt som motivation. Igår var första dagen som jag hade den på mig. Pga det usla vädret blev det ingen promenad och stegräknaren stannade på ynka 7000 steg ungefär. Dåligt! Imorse halv nio var det jag som snörde på mig skorna och tog med mig småkillarna på en promenad - och jag är redan uppe i 6 588 steg! Mycket bättre!

Annars håller jag på att sammanställa jobbet som jag har gjort, ska skicka in lite avstämningar med posten. Delar av det har jag skickat elektroniskt men det är även en massa underlag med mina uträkningar nedkluddade på som jag måste skicka med posten. Min skräck är nu att detta ska försvinna under postgången. Det vore inte så bra med tanke på hur svårt det var att få tag på dessa listor... Jag håller därför på att scanna in dom allra viktigaste delarna, men jag kan inte scanna allt -det tar en evighet!!!

Ser fram emot Musteatern imorgon! Redan ikväll ska jag hjälpa en av hjärnorna bakom föreställningen, Lejonmormor, att rigga dekoren etc i föreningslokalen som vi har lånat. Ska bli kul att se minen på killarna!




Kommentarer
Postat av: Humlamamman

Va flitig du är - heja dig!! Synd man inte bor så nära dig, då hade Alma och jag kommit på teatern. Kan tänka mig att lejonmormor lever sig in i föreställningen.

ta det nu lugnt med jobbandet och stressa inte för mycket. Kram susanne

2010-04-18 @ 21:47:53
URL: http://www.humlamamman.se
Postat av: Lena

he,he stegräknare

vi hade en på jobbet för några år sedan...

som vi turades om att prova

måste ha varit nåt fel på den

å deprimerande nog brännde man två glas mjölk på en hel dags kutande ;(

Kanske borde prova en iegen nu när vi bara är tre på jobbet :)

2010-04-20 @ 20:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0