Hur mår du?

Det kanske kan vara världens svåraste fråga ibland. De senaste två veckorna har jag börjat gå hos den kurator som jag träffade efter att Lejonet föddes. Det började helt enkelt kännas för jobbigt med allt. Och det är skönt att få gråta ut en stund där det är helt ok att göra det, man vill ju inte vara en lipsill framför Lejonet. Och på ett helt naturligt sätt frågar hon ju såklart hur jag mår när jag kommer och jag bli alltid lika tyst och fundersam. Hm, ja, menar du psykiskt, fysiskt, allt sammantaget?

Eftersom bloggandet är något sporadiskt kommer här en liten uppdatering:
För en vecka sedan gjorde vi ett tillväxtultraljud och bebises vikt uppskattades till ca 900 gram, vilket är normalt för den veckan. Jag har också fått ökad medicinering då blodtrycket ökade samt blivit helt sjukskriven.

Jag har fortfarande svårt att slappna av och njuta och är så fruktansvärt rädd att något ska gå fel.
Jag vågar inte tro. Jag vågar inte hoppas.

Kommentarer
Postat av: lyckoskatt

fina fina vän. jag håller tummarna. och du måste lova mig att ta det så lugnt du bara kan.



om du har tråkigt får du ringa. när som helst.



tänker på dig.



kram

2009-05-05 @ 21:09:54
URL: http://lyckoskatt.blogspot.com/
Postat av: R

Vi är nog många med dig som sitter och håller tummarna i våra små stugor runt om i landet för att allt ska gå bra. Du finns med i våra tankar och funderingar hela tiden. Så lyd nu dom råd du har fått och ta det lugnt och lungt så tror vi här uppe på lejonberget att det kommer att gå vägen...

Passa på att njuta av det underbara väder som verkar vara på ingående till helgen nu och verkligen ta det lugnt...



Stora Kramar från oss alla på lejoneberget

2009-05-07 @ 05:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0